Thursday, July 07, 2005

Er is een hond mijn tentje ingekropen en hij kijkt me nieuwsgierig aan

Citaat: Geplaatst door apropot
ik herhaal:wil je je niet meer tot me richten? ik heb volledig schijt aan jou en je debiele geleuter.verder kun je de klere genieten...

Citaat: Geplaatst door MOB_STRIJDER
Nogmaals, verzoek afgewezen apropot. Voorts zou het je sieren om als "vrouw" geen marginale uitdrukkingen te gebruiken om je ontlastingsactiviteiten te beschrijven.Zelfs een hond "schijt" niet....

MOB_STRIJDER

Ik had vannacht een droom - ik droomde dat ik een hond was. En er verscheen een engel aan me. De engel vroeg..”Wat heb je meer gedaan dan eten en schijten?”. Ik begreep direct dat het niet een echt visioen kon zijn, want een engel gebruikt niet zulke lelijke woorden. Toch, ik antwoordde, met een stem die niet de mijne was (ook niet van de hond natuurlijk) ”eten is goed..het geeft me de kracht om te rennen en te genieten..te zien..te voelen en dankbaar te zijn..en schijten is goed..het scheidt het slechte van het goeie”.”En, wat waren verder je daden tot nu toe, wat deed je verder?”. Daar zat ik (de hond). Gelukkig had ik een simpel hondenperspectief en ik vroeg..”Is dat niet genoeg..rennen vliegen plezier hebben en het slechte van je af houden?” De engel keek me aan en glimlachte. Toen zag ik haar veranderen..”en hoe weet je dat je al het slechte van je af houdt?”. De hond stopte even. Dan sprak ik, alsof het me werd ingegeven..”het lijkt alsof ik dat voel.. ik voel dingen bij honden bij mensen ik voel het goeie en kwade..het voedsel en het vergif”. ”Je kunt lezen”..zo zei me de engel..”lees dit stukje eens”. Ik las het bovenstaande stukje.”Wat zegt je intuïtie?“ vroeg de engel. "Slecht" antwoorde de hond. "Je kunt denken, leg eens uit" sprak de engel. Het was eenvoudig. "Hier wordt schijten in het antwoord op een andere manier gebruikt dan bedoeld..dat is fout..om verwarring te stichten..te misbruiken is mij niet de taal gegeven”. De engel keek me in mijn ogen en ik zag in haar oneindigheid. ”Ren hond ren en scheidt het kwade van het goede” sprak ze en verdween. De tijd stond stil ... en ik werd wakker.
Donderdag 7 juli 2005. Er is een hond mijn tentje ingekropen en hij kijkt me nieuwsgierig aan. Ik ga zwemmen in de zee en de hond mag mee als ie wil. Lekker rennen achter een bal aan.

No comments: